Založ si blog

Božie mlyny, alebo ako som prepadol peklu kvôli Miklošovi

Veľmi ma nahnevali demagogické výlevy vtedy opozičného pána Mikloša, keď ako protikrízové opatrenia navrhoval znižovanie daní a odvodového zaťaženia, predlžovanie poberania podpory v nezamestnanosti, to všetko pri hrozivom výpadku príjmovej časti rozpočtu. Keby sme ho poslúchli mali by sme nie 9% ale 15% schodok.

Mrzelo ma že keď konečne prišlo oživenie, dostal sa k moci práve tento človek ktorému zjavne nezáleží na tom, ako by SR dopadla keby sme sa držali jeho rád.

Mrzelo ma, že z oživenia na ktorom nemal ani zbla zásluh má ťažiť práve on , ktorý teraz robí presne opak toho čo tak vehementne doporučoval aj so stádom ekonomických analytikov s mliekom na brade, ktorí len opakujú čo mocní vyslovia.

Vtedy ma pochytilo hriešne želanie , že by som mu doprial taký malinký návrat krízy, aby sa ukázalo, aký to je borec a ako si on poradí so 75% výpadkom príjmov a s 10% nárastom nezamestnanosti.

Áno je to hriešne želanie a moje svedomie hneď aj túto hriešnu myšlienku zavrhlo, lebo preukázať niekomu falošnosť a nekompetentnosť za cenu nešťastia tisícov, ba miliónov nešťastníkov, ktorých sa kríza vždy dotkne, je naozaj neprijateľné.

Zdá sa že sa budem škvariť v pekle, lebo Pán Boh sa rozhodol mi vyhovieť a tie jeho mlyny začali mlieť smerom ktorý sa pánovi Miklošovi naozaj nebude páčiť.

Možno sa mýlim a on všetko bravúrne zvládne zníži dane , prinesie všetkým prácu a blahobyt čo by ma mohlo zachrániť pred ohňom pekelným. No preto že ho poznám, pre istotu googlim na nete

či niekde nie je návod ako obložiť dušu azbestom a chladiacim zariadením.

peklo /neznámy autor/

Problém patologickej chudoby a ako z nej von

17.06.2012

Všetci vieme, že najmä na východnom Slovensku nám pribúda počet obyvateľov v sociálnych skupinách s najnižšou životnou a vzdelanostnou úrovňou čo z týchto ľudí robí ťažko zamestnateľnú sociálnu vrstvu. Tieto skupiny sa vyznačujú patologickým sociálnym správaním, keď už rezignovali na začlenenie sa do normálneho života a sú už len čistými poberateľmi [...]

Poslancom SMERU

25.02.2012

Vážení poslanci za SMER-SD! Som sympatizant vašej strany a preto mi záleží na tom aby si strana Smer -SD udržala náklonnosť veľkej časti obyvateľstva aj po voľbách. Preto by som Vás rád upozornil na problém s neprimeraným odmeňovaním v štátom kontrolovaných podnikoch. Verejnosť veľmi citlivo vníma neprimerané platy a ešte viac neprimerané odmeny pre vrcholový [...]

Sviatky pokoja pre všetkých

24.12.2011

Všetkým priateľom, ale aj tým ktorí má nemajú celkom v obľube želám príjemné sviatky a pohodu v kruhu svojich blízkych. Želám Vám Nech sviatočný večer prestrie stôl hojnosti Nech žiadna topánka dnes nechýba. Nech stromček vydá darčeky radosti Nech deťom oči svietia jak hviezdičky Nech zdravie Vám slúži a nepustí bôľ Nech grošík Vám stále vo vrecku [...]

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 38555x
Priemerná čítanosť článkov: 3505x

Autor blogu

Kategórie